• Rye Calhoun یک بروزرسانی ارسال کرد 2 years, ماه 1 قبل

    حداقل 90 روز قبل از شروع اقامت خود رزرو کنید تا بهترین قیمت را برای اقامت ارمنستان دریافت کنید. ارمنستان در نظر دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی، صادرات خود به روسیه را تا سه برابر افزایش دهد. در واقع مسیحی شدن ارمنستان مقدر بود در پایان سده سوم میلادی، که توسط گریگور روشنگر تحقق پیدا کرد. سلطنت تیرداد یکم (ارمنستان) سرآغاز فرمانروایی سلسله آرساسیدها (یا آرشاکونیها) از نسل و تبار اشکانیان ایران است که مقدر بود به مدتی بیش از سه سده بر ارمنستان حکومت کنند. در زمان تقویت گرجستان «سدههای ۱۲ و ۱۳ میلادی» بخشهای شمالی و مرکزی ارمنستان از دست سلجوقیان آزاد شده به سرکردگی ارمنستان زاکارید حکومت ارمنستان احیاء شد. این هتل در ارمنستان دارای استخر سرپوشیده و سونا می باشد که در مدت زمان اقامت خود در هتل نائیری می توانید از آنها استفاده نمایید. راستش را بخواهید خرید بلیط ایروان به علاوه رزرو هتل در ارمنستان در قیاس با خرید یکی از پکیج های تور ارمنستان به نفع مسافر ایرانی تمام می شود. لذت غذاخوردن در رستوران هتل بسیار است و غذاهای محلی که در آن سرو میشود، در کنار نوشیدنیهای پیشنهادی خاطرهای فراموشنشدنی را برای مهمانان ثبت میکند.

    این تله کابین از مناطقی بسیار زیبا و دیدنی عبور میکند. بلیط ارمنستان اکنون باید از رودخانهٔ ارس عبور میکردند. همچنین به این نکته نیز باید اشاره کنیم که فرودگاه زوراتنوس در فاصله 10 کیلومتری از این هتل در ایروان واقع شده است. هتل آرارات ایروان یک هتل ۴ ستاره با امکانات بسیار خوب و مناسب برای مسافران است که از سال ۲۰۰۰ بعد از یک باز سازی با نمایی زیبا تر و با سرویس هایی بهتر در اختیار مسافران قرار گرفته است. رزرو هتل ارمنستان هتل ارمنین ویلیج پارک ایروان دارای امکانات خوب و کارکنان بسیار مجرب و خوش برخورد می باشد که با مسلط به دو زبان انگلیسی و روسی با مهمانان هستند. رزرو هتل ارمنستان پذیرش 24 ساعته این هتل آماده میزبانی از مسافران در تمامی ساعات و ارائه بهترین خدمات می باشند و همچنین شما را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نمایند. هتل ارمنستان کارکنان پذیرش این هتل 24 ساعته آماده پذیرش مسافران عزیز و ارائه بهترین خدمات به آنها می باشند و همچنین آنها را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نمایند. رزرو رادیسون بلو 5 ستاره ایروان نیز کنسل فری بوده و اقامت آن از شبی 3.653.000 میلیون تومان شروع می شود.

    گرند هتل کنسل فری بوده و امکان پرداخت هزینه در زمان حضور و اقامت در هتل وجود دارد، لازم به ذکر است که قیمت تمامی هتل های شهر ایروان ارمنستان در تمام طول سال ثابت نیستند و در فصول و تعطیلات مختلف کاهش و یا افزایش پیدا می کنند، اما در زمان آماده سازی این مطلب، قیمت هر شب اقامت در بهترین هتل ایروان ارمنستان یعنی گرند هتل برابر با 3.216.000 میلیون تومان است. هتل 4 ستاره سنترال واقع شده در شهر ایروان کشور ارمنستان می باشد. کریم زاده تصریح کرد: یک هیات تجاری نیز با هماهنگیهای انجام شده توسط سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه در حوزههای مختلف کالایی به این کشور سفر خواهد کرد که معاون بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان مسول هیات آنان را همراهی خواهد کرد. قبل از پرداخت هزینه رزرو هتل در ارمنستان لوکیشن هتل را خوب بررسی کنید.

    هتل 3 ستاره سیتی بای پیک نیک در شهر ایروان کشور ارمنستان واقع شده است. الفبای سفر پارسیان با گردآوری لیست کامل هتل های ارمنستان اعم از هتل های لوکس و معروف 5 ستاره تا ارزانترین هتل های این کشور بر آن است تا کاملترین اطلاعات را برای انتخاب مناسبترین تور ارمنستان در خدمت گردشگران این کشور زیبا قرار دهد. یکی از دلایلی که این هتل را نسبت به سایر هتلها جذابتر میکند، موقعیت جغرافیایی آن است که مهمانان به دور از هیاهوی شهر و در کنار تپهای سرسبز و رویایی در بخش شمال غربی شهر اقامت خواهند داشت. رزرو هتل ارمنستان البته باید در نظر داشته باشید که به دلیل دور بودن این کشور نسبت به ایران هزینه سفر به آن مقداری زیادی خواهد شد؛ اما اگر به دنبال یک سفر خانوادگی خاص و منحصربهفرد هستید، میتوانید کاستاریکا را برای گردش انتخاب کنید. این در حالی است که منظره ای دیدنی از کوه برافراشته آرارات در دور دست ها از طریق این هتل قابل مشاهده است. قابل ذکر است که تمامی اتاق های هتل مسییر مجهز به سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، حمام اختصاصی، مینیبار، صندوق امانات، تلویوزیون و تخت خواب، میز کارو صندلی می باشند. تمامی اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی، کتری برقی، مینیبار، اینترنت رایگان، میز و صندلی کار و …

    اتاق های هتل شیراک دارای سیستم تهویه مطبوع،مینیبار،تلویزیون و تختخواب،صندوق امانات،میزکار و حمام اختصاصی با تمامی لوازم بهداشتی می باشد. هتل ما که در نزدیکی فرودگاه بین المللی زوارتنوتس واقع شده است ، یک پناهگاه مجلل است ، جایی که می توانید در مرکز شهر پر جنب و جوش ایروان کار و استراحت کنید. هتل 4 ستاره رجینه در شهر ایروان کشور ارمنستان واقع شده است و همچنین در فاصله 20 دقیقه با فرودگاه بین المللی زوارتنوتس نیز می باشد. این هتل ایرانی از مجموعه آبی، سالن ماساژ، محوطه ای زیبا و رستورانی با انواع غذاهای ایرانی برخوردار می باشد. می باشد. و از امکانات کلی هتل رادیسون بلو ارمنستان می توان به سالن زیبایی، سالن ورزشی، استخر و سونا و جکوزی، سالن ماساژ، زمین تنیس، رستوران و بار و کافی شاپ با سرو انواع خوراکی های ارمنی، ایتالیایی، آمریکایی و اروپایی، wifi رایگان، خدمات لاندری، خدمات خانه داری روزانه، خدمات اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی اشاره کرد و بسیاری خدمات دیگر که تا به این هتل نروید نمی توانید تجربه اش کنید. این هتل امکاناتی چون سونا، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، وان آبگرم، خدمات ماساژ، وایفای رایگان و پارکینگ را در اختیار مسافران قرار داده و دارای سرگرمیهایی مانند تنیس روی میز، بیلیارد و اتاق بازی نیز میباشد.

    در متن زیر برخی از بهترین هتل های ارمنستان برای شما آمده است چنانچه هتلی می خواهید که در این لیست نمی باشد با شماره های ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را اهنمایی نمایند . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس ۱۰ کیلومتر است و از هتل می توانید درخواست ترانسفر فرودگاهی کنید. فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در 10 کیلومتری هتل آرارات قرار گرفته است و ایستگاه مرکزی یروان تنها 3 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه شهر ایروان، زوارتنوتس Zvartnots نام دارد که در حال توسعه میباشد. این هتل فقط 5 دقیقه تا میدان ریپابلیک و موزه تاریخی ارمنیان فاصله دارد و ایستگاه متروی هراپارک در نزدیکی آن قرار دارد. هتل نشنال Hotel National فقط 5 دقیقه با ایستگاه مترو میدان جمهوری Republic Square Metro Station ، موزه ملی و پارک Fountains Park فاصله دارد. بنابراین یک راه برای خرید تور ارمنستان ارزان، این است که توری را انتخاب کنیم که فقط خدمات ضروری را ارائه میدهد. رزرو هتل ارمنستان شما می توانید صبحانه خود را در بوفه این هتل و شام و ناهار خود را در رستوران این هتل میل کرده و از آنها لذت ببرید. تور ارمنستان پذیرش 24 ساعته این هتل در ایروان آماده میزبانی از مسافران در تمامی ساعات و ارائه بهترین خدمات می باشند و همچنین شما را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نمایند.

    کارکنان پذیرش این هتل به زبان های ارمنی، انگلیسی صحبت می کنند و 24 ساعته آماده پذیرش مسافران عزیز و ارائه بهترین خدمات به آنها می باشند و همچنین آنها را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نمایند. رزرو هتل ارمنستان شما می توانید از میان 142 اتاق و سوئیت هتل انتخاب خود را انجام دهید و از امکانات متعددی از جمله اینترنت رایگان و پرسرعت، رستوران داخل هتل با غذاهای بومی و بین المللی، کافه و بار برخوردار شوید. مسافران در اقامت خود در هتل آکواتک می توانند از بوفه آن برای صرف صبحانه و همچنین از رستوران این هتل در ایروان بابن صرف ناهار و شام خود استفاده نمایند و از طعم و مزه غذاهای ارمنی و بین المللی استفاده کرده و لذت ببرند. اینترنت رایگان برای همه مهمانان هتل آلبا در دسترس است، در حالی که برخی از اتاق ها دارای یک بالکن اختصاصی نیز هستند و همچنین تمام اتاق ها دارای کمد لباس نیز می باشند به همراه صندوق امانات. پارکینگ رایگان،استخر سرپوشیده، باشگاه شبانه روزی، سالن زیبایی، رستوران، محل تمیزکاری و خشکشویی لباس و …

    امکانات اقامتگاه پانوراما شامل اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات نگهداری از بچه، استخر شنا، پارکینگ رایگان، زمین تنیس، ترانسپورت فرودگاهی و صبحانه رایگان می شود. هتل 4 ستاره ایبیز یک هتل زیبا می باشد که در مرکز شهر ایروان ارمنستان واقع شده است و در فاصله کوتاهی از جاذبه های مهم ایروان از قبیل: میدان جمهوری، تئاتر اپرا و باله و موزه تاریخ و هنر ارمنستان قرار گرفته است. از جاذبه های مشهور ، از جمله موزه تاریخ ارمنستان ، سفارت آمریکا و کارخانه معروف براندی آرارات دیدن کنید. در اتاق ها و سوئیت های زیبا که دارای تخت خواب لوکس ، Wi-Fi پرسرعت ، حمام های مرمری ، پنجره های عایق صدا و سرویس اتاق 24 ساعته هستند ، آرامش و شارژ مجدد داشته باشید. این هتل در ارمنستان دارای فاصله 100 متریاز اپرا و خانه تئاتر و همچنین 600 متر از ایستگاه مترو و میدان جمهوری در 1 کیلومتری می باشد. هتل ماریوت ارمنستان با 4 نوع واحد اقامتی از اتاق های دلوکس تا تشریفاتی با تمامی امکانات اولیه پذیرای مسافران تور ارمنستان می باشد. در هتل ارمنستان ماریوت ایروان ، با استایل احاطه کنید ، که در چند قدمی میدان جمهوری در مرکز شهر قرار گرفته است.