• Cooley Thomassen یک بروزرسانی ارسال کرد 2 years, ماه 1 قبل

    دره گلها همان شهر زیبای تساغکادزور در استان کوتایک است که در نزدیکی پایتخت ارمنستان یعنی ایروان واقع شده است. هتل 4 ستاره آنب پلازا واقع شده در شهر ایروان کشور ارمنستان می باشد. این هتل 4 ستاره در میدان جمهوری Republic Square ایروان واقع شده است. تور ارمنستان امکانات هتل الکساندر: استخر روباز، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ، رستوران، منوی ویژه افراد با رژیمهای خاص غذایی، سرویس صبحانه در اتاق، تراس، پارکینگ، اینترنت بیسیم، اتاقهای خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، ورود حیوانات خانگی در این هتل با پرداخت اضافه وجه آزاد است. چنان که ذکر شد، شاپور اوّل در کتیبة کعبة زرتشت و در شرح جنگ دوم خود با رومیان، به سادگی از یک قیصر پیمان­شکن نام میبرد و نام مشخصات این قیصر را عنوان نمیکند. آیا قصد سفر به ارمنستان را داید و همچنان در انتخاب هتل خود مردد هستید؟ فرودگاه بین المللی زوارتنوس در فاصله 15 کیلومتری از این هتل قرار دارد. و از این فرودگاه مهم ترین ایرلاین های جهان به مقاصد مختلف در جهان و برعکس پرواز دارند که زوارتنوتس قطب اصلی شرکت هواپیمایی ایر ارمنیا به حساب می آید. فرودگاه اصلی ارمنستان زوراتنوتس یا Zvartnots با کد یاتای EVN در 12 کیلومتری شهر ایروان قرار دارد و مسافران ارمنستان از این فرودگاه استفاده می کنند.

    شیپمان با مطرح کردن نظریهای متفاوت، معتقد است که محتملاً سردار مغلوب رومی در جنگ دوم با شاپور، افسر عالیمقام سوریه بوده است. حتی با پذیرفتن درست بودن این نظریه، باز مشکل این است که سردار احتمالی یا مقام عالی رتبة نظامی، فرماندهی سپاهیان کدام قیصر دارندۀ مقام امپراتوری را عهدهدار بوده است. تور ارمنستان گیرشمن، برای حل این مشکل با تأیید و تحسین نظریة روستوزف، با او هم­رأی شده و نظریه روستوزف را، مبنی بر این که کتیبة کعبة زرتشت تعمداً خلاصه نوشته شده است، میپذیرد (Rostovtzeff, p.21 ؛ Ghirshman,p.122). در فاصله سال­های 244 تا 253­م یعنی در فاصله نه سال یازده نفر صاحب عنوان آگوست شده­اند و چهار نفر شیاد شورشی (مدعی مقام سلطنت) نیز بر سر کسب قدرت با هم جنگیدهاند. نتیجۀ جنگ اول، کشته شدن گردین سوم در میدان جنگ و انعقاد قرارداد صلح با فیلیپ عرب، جانشین امپراتور مقتول است (244 م.). آنچه از بررسی دقیق متن کتیبه و مقایسۀ آن با مستندات تاریخی به­دست میآید، این است که بعد از شکست و کشته شدن گردین سوم در سال 244 میلادی، فیلیپ عرب، با انعقاد قرارداد صلح با شاپور اوّل کنترل ارمنستان را به شاپور اوّل واگذار میکند (کریستنسن، ص:310).

    از جمله این کشفیات و از جمله مهم­ترین آنها، میتوان به کتیبة سه زبانة کعبة زرتشتِ شاپور اوّل اشاره کرد. از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 1- سال وقوع این جنگ 2- قیصری که با شاپور اوّل درگیر شده است و نام او در متن کتیبه ذکر نشده است 3- تعداد سپاهیان رومی حاضر در منطقة سوریه که در کتیبة کعبة زرتشت تعداد آنها 000/60 نفر عنوان شده است. از آن جمله میتوان به نقش­برجستههای ساسانی (بیشاپور 1 و 2 و 3 دارابگرد و نقش رستم)، متون تاریخی رومی و متون تاریخی سدههای نخستین اسلامی اشاره کرد. لطفا قبل از سفر زمینی با اتوبوس حتما به نکات زیر توجه داشته باشید . ازسویدیگر، اشکانیان در این زمان از رویارویی مستقیم با رومیان سر باز زدند و جنگهای پارتیزانی و چریکی را در پیش گرفتند و با استراتژی مناسبی، پس از کشاندن نیروهای رومی به داخل بینالنهرین و عقبنشینی موقت خود به داخل سرزمینهای اصلی ایران، آمال و آرزوهای ترایان را به باد دادند و نیروهای او را قتلعام و تارومار کردند. این پادشاه که از شاخة اشکانیان ارمنستان بوده، از دشمنان سرسخت ساسانیان محسوب میشده است.

    درنهایت باید گفت که جنگهای امپراتوری روم با شاهنشاهی اشکانی با محوریت ارمنستان، چه در زمان ترایان و چه در زمان امپراتوران بعدی طی قرن دوم میلادی، در سیاست آگوستوس، امپراتوری روم، تغییر اساسی ایجاد نکرد؛ زیرا روم هربار پس از پیروزی با مقاومت و سرسختی اشکانیان در برپاداشتن حاکمیت خود و اصرار بر نفوذ بیچونوچرای اشکانیان در ارمنستان مواجه میشد و عقب مینشست. تور ارمنستان در زمان شرکت در تور ارمنستان حتماً سری به شهر صورتی بزنید. تور ارمنستان شهر صورتی لقب شهر ایروان است و دلیل آن وجود بناهای بسیار زیبایی ست که به رنگ صورتی هستند. به دلیل اینکه بیشتر ساختمانهای این شهر از صخرههای آتش فشانی صورتی رنگی ساخته شدهاند این شهر به شهر صورتی شهرت پیدا کرده است. که سال شروع جنگ دوم شاپور اول است، هنوز در روم به سر میبرده و لشکرکشی به سمت شرق را آغاز نکرده بوده است. این امر بهانة لازم را برای شروع تهاجمات گستردة ساسانیان به قلمرو امپراتوری روم در سوریه فراهم میکند.

    از آنجائی که تور ایروان، یکی از به صرفه ترین مقاصد خارجی برای ایرانیان می باشد، لذا شرکت رسپینا به عنوان یکی از معتبرترین ارائه دهنده خدمات مسافرتی در کشور، آفرهای استثنایی را برای طرفداران سفر به ارمغان آورده است. با سلام : متقاضی اخذ اقامت ازکشور ارمنستان از طریق ثبت شرکت و یا خرید ملک هستم ..لطفا هر کدام که مقرون به صرفه تر و سهل الوصول تر هستند مشاوره و راهنمایی نمایید. مانند همه تور ها قیمت تور ایروان در زمستان ارزان تر از سایر فصل هاست که بسیاری از افراد همان گونه که گفتیم علاوه بر گردش برای خرید کردن و یا شرکت در فستیوال خاصی به ایروان سفر می کنند. با توجه به تور های بسیاری که وجود دارد ممکن است این سوال پیش بیایید که انتخاب تور ایروان چه مزیتی دارد و چرا تور ایروان؟ در نقد این نظر، باید گفت که بررسی متن کتیبه، نتیجه­گیری روستوزف را مبنی بر خلاصهنویسی متن کتیبه، تأیید میکند (به­عنوان مثال در متن کتیبۀ شرح جنگ­های سهگانة شاپور اول با رومیان که در فاصلة زمانی 243 تا 260م. رخ داده است به­صورت متوالی و خلاصه و بدون در نظر گرفتن فاصلة زمانی ذکر شده است)، اما از این امر به سختی میتوان نتیجه گرفت که ذکر نشدن نام قیصر، محصول خلاصه­نویسی متن کتیبه باشد.

    اگر میتوانید برای تعطیلات خود پول بیشتری در نظر بگیرید، حتماً این کار را بکنید تا تعطیلات شما به یاد ماندنی شود و در همین فصل تور ارمنستان را خریداری کنید. اگر مایل به رزرو هتل ارمنستان در ایام نوروز ۹۹ میباشید، وارد بخش رزرو آنلاین هتل در وب سایت ماشده و تاریخ و رفت و برگشت و تعداد نفرات خود را در جدول این بخش وارد کنید. حضور در این هتل نیز حداقل ۸۰ دلار آمریکا برای هر شب برایتان هزینه در بر خواهد داشت. نوربخش در مورد «پویا دادمرز» نیز گفت: با پویا در سال ۲۰۱۹ و در رده جوانان نیز هم دوره و هم وزن بودیم که در آن سال مقرر شد من به مسابقههای قهرمانی آسیا بروم اما به دلیل فاصله زیاد بین قهرمانی آسیا و جهان «حمید باوفا» سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان تشخیص داد که فارغ از هر نتیجهای یک نفر به آسیا و دیگری به قهرمانی جهان برود که متاسفانه نتوانستم به مسابقات قهرمانی آسیا بروم و کشتی نگرفتم و شانسی برای حضور در قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در تالین استونی را هم نداشتم و خوشبختانه پویا دادمرز موفق به کسب مدال برنز در جوانان جهان شد.