• Dahl Greer یک بروزرسانی ارسال کرد 2 years قبل

    از جمله نیازهایی که مردم همیشه به آن در طول روزمره خود ممکن است نیاز پیدا کنند، نیاز به خدمات ساختمانی در گیلان است. خدمات ساختمانی در هر شهر و مکانی به صورت متفاوت صورت می گیرد، این تفاوت ها هم می تواند از نظر قیمت باشد و هم از نظر قیمت باشد و هم از نظر خدماتی که ارائه می شود. بطور اساسی طراحی خدمات ساختمان فرآیندی می باشد که برای اطمینان از این که محیط زندگی شما کاملا برای استفاده مجهز است و این که چگونه عناصر مکانیکی و الکتریکی آپارتمان شما کنار هم قرار می‌گیرند تا یک محیط راحت و قابل استفاده را فراهم کنند.

    اهمیت خدمات ساختمانی

    در واقع تمامی کارها و فعالیت هایی که به منظور ساخت، بازسازی، تعمیر و نگهداری ساختمان صورت می گیرد از دسته خدمات ساختمانی محسوب می شوند. ساختمان ها بنا به دلایلی مختلف و متعددی اعم از مرور زمان، استفاده ساکنین و … دچار اصطحکاک و پایین آمدن سطح کیفی آن ها می شوند. کارهایی که جهت نگهداری و رسیدگی به بناها صورت می گیرد متفاوت و در بازه های زمانی مختلف می باشند. برای مثال امور نظافتی به زمان کمتری نسبت به کارهای اساسی مانند تعمیرات نیازمند هستند.

    انجام امور تعمیرات و نگهداری از ساختمان جهت حفظ ایمنی، بهداشت و کاهش هزینه های سربار امری ضروری می باشد. این فعالیت ها اگر به صورت مستمر و در زمان مناسب انجام شوند هزینه و زمان کمتری را نسبت به خساراتی که در اثر عدم رسیدگی به وجود می آیند دارند. شرکت های خدماتی با تجهیزات و تکنسین های تخصصی رسیدگی به این امور را امکان پذیر کرده اند.

    با توجه به اهمیت این خدمات بهتر است توسط استادکاران ماهر و با رعایت استانداردهای لازم انجام شود.

    هزینه های خدمات ساختمانی

    به طور کلی هزینه های خدمات ساختمانی نیز بستگی به نوع خدمات، زمان ارائه خدمات و موارد دیگری دارد که پیش از انجام توسط در خواست ککنده و انجام دهنده مورد بررسی قرار می گیرد. مواردی همچون متراژ و تعداد طبقات ساختمان، زمان مورد نیاز جهت انجام کار، حجم کار و درصد آسیب و خرابی، کیفیت لوازم و مواد مصرفی، نوع خدمات اجرایی از موارد مهمی هستند که بر روی هزینه ها تاثیر بسیار زیادی دارند.

    هر یک از این موارد علاوه بر هزینه های ساختمان، روی دستمزد استادکار و بنا نیز موثر می باشند. شیوه محاسبه دستمزد انجام خدمات ساختمانی نیز به دو صورت زیر می باشد:

    دستمزد نیروی انسانی بر اساس میزان کار و روزهای کاری توسط استادکار به شکل روزانه مشخص و مورد محاسبه قرار می گیرد.

    بعد از بازدید پروژه و برآورد میزان دستمزد با توجه به حجم کار توسط استادکار، بین کارفرما و استادکار توافق انجام می شود.