• Dahl Greer یک بروزرسانی ارسال کرد 2 years, ماه 1 قبل

    به زودی “آموزش ویدیویی ترک خود ارضایی” در همین صفحه قرار خواهد گرفت. گرایش به اعتیاد به دلیل عصب شناسی خاص بدن شماست. در تحقیقات نشان داده شده است که افرادی که به عمل خود ارضایی اعتیاد پیدا کرده اند ارتباطات بیشتری بین نورون های مغز آنها شکل گرفته است که بسیار مشابه تاثیرات اعتیاد به مواد مخدر است.

    از سوی دیگر، خود ارضایی می‌تواند موجب خستگی بیش‌ازاندازه و کاهش انرژی شود. این امر می‌تواند به‌نوبه خود بر روی پوست تاثیر بگذارد و موجب چین‌وچروک بیشتر در صورت شود. تاثیرات منفی خود ارضایی بر چهره، در صورت بیش‌ازحد انجام دادن خود ارضایی تشدید نیز می‌شود.

    در مورد این حرف میزنه که وقتی آدم در زندگی یه معنایی داره بیشتر مشکلاتش حل میشه. این فشار باعث شد برم دنبال کار بگردم یه دو تومن پول دربیارم. من قول میدم این بهترین روش ممکنه و صد سال دیگه هم تو اینترنت بگردی چیزی بهتر پیدا نمی‌کنی چون همه‌ی این چیزایی که تو خوندی رو منم صد بار خوندم و همه‌شون چرند بودن. اما بذار اول یه چیزی رو برات مشخص کنم که نباید انقدر در رابطه با این چیزا احساس گناه داشته باشی.

    اول مسئله تون رو بفرمایید در خصوص چه موضوعی میخواید مراجعه کنید تا راهنماییتون کنم. خیر چنین چیزی نیست اما اینکار لطمات جبران ناپذیری در روان و جسم داره. برای اینکار می بایست ذهن و روان شما آماده باشد که با کسب مهارت در مشاوره قابل انجام است.

    مراجعه به روانشناس خوب و کار کشته ، کمک بسیار عظیمی به حل مشکل اعتیاد می کند. روانشناس شما ، در اولین قدم کمک به پذیرش این موضوع توسط شما می کند و سپس با دادن راهکار های لازم و به آهستگی اعتیاد شما را بر طرف می کند. اعتماد به نفس فرد کاهش یافته و خجالت می کشد تا در رابطه جنسی دو طرفه شرکت کند. اعتیاد به خود ارضایی تاثیرات بسیاری بر زندگی شخصی که به آن معتاد شده است، می گذارد. این تاثیرات هم میتواند روانی و هم فیزیکی باشد که البته اکثر تاثیرات آن بر سلامت روان است.

    شما باید این موضوع رو با پزشک متخصص زنان مطرح کنید. بله به احتمال بسیار زیاد مشکل خاصی نخواهد بود اما بهتر است این موضوع بصورت تخصصی بررسی شود. لطفا در این مورد از پزشک متخصص در این حوزه کمک بگیرید. شما برای چه موضوعی میخواید به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنید.

    بیشتر جوانان بر این باورند که خودارضایی راحت مشخص می شود به همین دلیل استرس و دلشوره زیادی دارند و در جمع های دوستانه یا خانوادگی شرکت نمی کنند که مبادا دیگران متوجه شوند. ازآنجایی‌که خود ارضایی می‌تواند منجر به پیامدهایی منفی و تجربه هیجانات ناخوشایند و آسیب به ابعاد مختلف زندگی می‌شود، مهم است که این عمل را ترک کنید. این مسئله یکی از نگران‌کننده‌ترین عوارض خود ارضایی است که می‌تواند اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس شما را نیز کاهش دهد. جوش‌های ناشی از خود ارضایی به دلیل گرمای بیش‌ازحد بدن و عدم تعادل هورمونی به وجود می‌آیند که این جوش‌ها و تحریک شدن پوست صورت می‌توانند بسیار آزاردهنده باشند و زیبایی چهره را کاهش دهند.

    گرچه رفع نیاز جنسی دلیل اصلی میل به خودارضایی است، اما گاهی محرک های بسیاری ما را به این سمت سوق می دهد. این محرک ها می تواند عکس ها، تصاویر، فیلم های پورن، سکس چت، ارتباط ناسالم با جنس بایسکشوال چیست مخالف باشد. قلم و کاغذی بیاورید و دلایل را به ترتیب بنویسید. بر اساس آنچه که در مورد آشنایی با پیامدها و عوارض خودارضایی به طور مختصر گفته شد، به خوبی می توان به مزیت ترک آن نیز پی برد.

    روش‌های متعددی برای درمان خود ارضایی وجود دارد که برخی از آنها شامل استراتژی‌های فردی می‌شود و برخی دیگر مانند روان درمانی، درمان حساسیت‌زدایی، تکنیک‌های تنفرزایی از خود ارضایی و غیره توسط درمانگر یا روانشناس انجام می‌گیرند. برای درمان رفتارهای جبری گروه درمانی می‌تواند موثر باشد. با این حال، به دلیل حساسیت موضوع ممکن است شما مایل به حرف زدن در مورد مسائل جنسی خود در گروه نباشید. بسیاری از مراجعان از صحبت با یک روانشناس و بررسی ریشه‌های این رفتار نفع می‌برند. شناسایی اثرات منفی خود ارضایی می‌تواند به دلیل خوبی برای تلاش برای ترک آن بدل شود.

    عامل تب کریمه کنگو بیماری، ویروسی و مشترک میان دام و انسان است و کنه، مخزن آن است یعنی از طریق گزش این حشره به انسان منتقل می شود. اخبار شبکه های مجازی درباره تب کریمه کنگو این روزها ، در سرعت انتقال، از ویروسش جلو زده اند. به گفته دکتر مهرداد حقیقی، متخصص بیماری های عفونی، شایع ترین راه انتقال این بیماری در ایران ذبح غیر اصولی و خارج از کشتارگاه های صنعتی است. ترک خود ارضایی و درمان خود ارضایی به آسانی خاموش کردن یک چراغ نیست. بلکه یک فرایندی است که نیازمند تعهد است و ممکن است شما در مراحل مختلف دچار برگشت یا اشتباه بشوید.

    می‌تواند باعث نشت مایع منی به بافت‌های مجاور (بیضه‌ها) شود. خودارضایی بر خلاف باور خیل عظیمی از مردم دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. برای روز خود برنامه ریزی کنید که بتوانید خودارضایی کنید. از سوی دیگر، حذف وعده ناهار یا روزه گرفتن نیز راهکارهایی مفید هستند. این امر با ارزش‌های فرهنگی و مذهبی ارتباط دارد و درنهایت می‌تواند منجر به افسردگی، اضطراب، ناامیدی، استرس و عزت‌نفس پایین شما شود. در این شرایط، بدن برای ایجاد تعادل، تستوسترون کمتری تولید می‌کند که این مسئله منجر به ریزش مو می‌شود.

    با توجه به اینکه خود ارضایی آرامش‌بخش است یک تاثیر لذت‌بخش بر روی مغز دارد و باعث می‌شود که هورمون‌هایی مانند دوپامین، اکسی‌توسین و همچنین کورتیزول در بدن آزاد شوند. می‌دونی چرا؟ چون یه حیوون هستن که فقط می‌خوان توجه جفت‌ها رو به خودشون بایسکشوال چیست جلب کنن و سوار همدیگه بشن. و چه کیفی میده که بین این همه آدم تو انسان باشی. یه انسان واقعی که اونقدارم حیوون نیست که هر ماده‌ای که دید شهوتیش بکنه. ببین تو نمی‌تونی یه عادتی رو که چند سال بهش اعتیاد داری رو همین شنبه ترک کنی.