• Griffith Lysgaard یک بروزرسانی ارسال کرد 2 years, 2 months قبل

    اگر می خواهید تور ارمنستان ارزان قیمت را خرید کنید، پیشنهاد می کنیم روی تور زمینی ارمنستان و تور لحظه آخری ارمنستان برنامه ریزی کنید. تور ارمنستان برای خرید تور ارزان ارمنستان از تهران چندین انتخاب دارید: می تواند با خرید تور زمینی و سفر با اتوبوسهای VIPهزینه تور ارمنستان تهران را کاهش دهید. در کافی شاپ مشرف به فضای باز قهوه و کرپ سفارش دهید. جاذبه های گردشگری زیادی در ارمنستان و مخصوصا شهر ایروان وجود دارد و ایرانی ها به دلیل نزدیکی فرهنگی از سفر به ارمنستان لذت فراوان می برند. سوغات ایروان به آثار و صنایع دستی ایران شبیه هستند و بهدلیل نزدیکی کشور ما به کشور ارمنستان آثار هنرمندان این دو کشور نیز نزدیکی فرهنگی زیادی با هم دارند.مراکز خرید ایروان و بازارهای محلی انتخابهای مناسبی برای خرید سوغات در ایروان به شمار میروند. این تعطیلات زیبا که نماد سال نو و بیداری بهار است، به طور سنتی انتظارات و امیدهای جدیدی را در میان برخی از جوامع ارمنی ایجاد می کند. تور ارزان ارمنستان : گردشگران و مسافران تور ۶ روزه ارمنستان لازم هست بدانید برای خرید پکیج تور خیلی ارزان قیمت ارمنستان معمولاً اوایل هفته ها ( جمعه تا دوشنبه ) و همچنین نیمه دوم فروردین ( بعد از تعطیلات نوروزی ) و مهر ماه هم بعلت بازگشایی مدارس بهترین زمان برای سفر با تور ارزان قیمت ارمنستان لحظه آخری هستند .

    اگر با ماشین شخصی به ارمنستان مسافرت کردهاید با قصد کرایهی خودرو بدون راننده دارید، خوب است بدانید هتل آنی پلازا پارکینگ ندارد. هنگام رزرو هتل یکی از مواردی که بهتر است بدانید این است که استخر و سونای هتل در مدت اقامتتان قابل استفاده است یا خیر، چرا که بر اساس تجربه این احتمال وجود دارد که در دست تعمیر یا خارج از سرویس باشند. اتاق خود را در هتل سه ستاره سیلاچی میتوانید در یکی از دو برج A و B انتخاب کنید و درنظر داشته باشید اتاقهای برج B بالکن کوچکی دارند که از آن دید آرارات را خواهید داشت. هتلی بینهایت زیبا که در آرامترین منطقه ایروان قرار دارد و با نمایی مشرف به کوه آرارات از زیباترین هتلهای ایروان به شمار میآید. ایروان، بزرگترین شهر و پایتخت کشور ارمنستان، در جوار رود هرازدان و دامنه کوه آرارات واقع شده است. از جاذبه های طبیعی و اب و هوای دل انگیز ایروان که گذر کنیم ، معماری ساختمان و ابنیه تاریخی این شهر چشم هر بیننده ای را نوازش می کند و تجربه ی بازدید از ان ها تا سال های متمادی در ذهن شما نقش خواهد بست . برای خرید تور ارزان ایروان چند انتخاب پیش رو دارید: اول اینکه میتوانید تورهای لحظه آخری ایروان را بخرید چون معمولا وقتی تورهای ایروان از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمیرسند تخفیف خوبی روی این تورها میدهند و تورهای لحظه آخری ایروان از جمله تورهای ارازن ایروان هستند.

    با توجه به امکانات مختلف و تعداد زیاد هتل های ارمنستان، قیمت هتل های آن نیز متفاوت است و بسته به میزان امکانات، درجه دار بودن هتل، مدت اقامت و موقعیت هتل این قیمت ها مختلف خواهد بود. بنابراین طبیعی است که تعداد هتل های این کشور نیز زیاد بوده و هر کدام از امکانات مختلفی برخوردار باشند. در این رستوران با سرآشپز ماهر ارمنی غذاهای خوش طعم ایتالیایی سرو میشود. چه اهل خوردن غذاهایی ایتالیایی باشید چه بخواهید غذاهای محلی ارمنی را امتحان کنید، رستورانهای گرند هتل با چشماندازی فوقالعاده آماده پذیرایی از میهمانان خواهند بود. این رستوران با معماری فوقالعاده زیبا، صندلیهای فیروزهای و منو کامل از انواع غذاهای لذیذ بد غذاترین میهمانانش را به اشتها میآورد. این مرکز خرید را در دو بخش مجزا طراحی کردهند که بهوسیله پله برقی به هم وصل میشوند. واقع در خیابان 72/1 Ayas St و در فاصله حدودی 2300 متری از سفارت خانه قرار دارد. برای دارندگان ویزای توریستی اقامت تا ۱۲۰ روز در کشور ارمنستان در فاصله زمانی ۶ ماه بدون محدودیت امکانپذیر است؛ اما برای سفر به این کشور بهدلایل غیر از توریستی حتما باید به سفارت ارمنستان در تهران مراجعه کنید.منبع عکس: ایسنا، عکاس نامشخصعوارض خروج از کشور هزینهای است که هر شهروند ایرانی برای سفر به خارج از ایران باید به دولت بپردازد.

    آیا برای دریافت جواب ویزای آمریکا ملزم به سفر مجدد به کشور واسط هستیم؟ برای انواع ویزای توریستی و دانشجویی. صبحها میتوانید از بوفهی متنوع این هتل صبحانهی مفصل با انواع میوه را میل کنید، اما اگر مدت اقامتتان طولانی باشد احتمالا صبحانهها برایتان تکراری خواهد شد. مزیت رزرو هتل در این منطقه این است که مسافران ارمنستان به جاذبه های گردشگری دسترسی آسان و بهتری دارند. تور ارمنستان بعد از خرید و گشتوگذار در ایروان میتوانید به استخر روباز بر بام هتل رفته و با یک شنای عالی، برای خوابی دلچسب آماده شوید. بعد از موقعیت مکانی، دومین نکته قابل توجه در این هتل رفتار حرفهای و مناسب پرسنل با مهمانها است، به طور قطع برخورد گرم و مهربان کارکنان روی شما هم تاثیر خواهد گذاشت. این اتاقها با تکیه بر علم روانشناسی رنگآمیزی شده و اقامت در آنها با آرامشی غیرقابل وصف همراه است. صبحانهتان را در این هتل همراه با میوههای متنوع میل کنید. سفر نوروزی خود به ارمنستان را به ما بسپارید تا بهترین خاطره را از سفری رویایی به این کشور دوست داشتنی همراه با انواع برنامه های تفریحی و سرگرمی تجربه نمایید. اگر در تور ارمنستان سوار تله کابین بال های تاتو شوید از فراز آسمان نمایی زیبا از این کلیسا خواهید دید.

    اگر دنبال بلیط ارزان ایروان هستید، در صفحه نتایج جستجو تریپ بلیط های لحظه آخری را چک کنید. اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری ایروان دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ تریپ استفاده کنید تا لیست را ببینید. پس اگر در شهری بجز تهران هستید برای خرید تور ارمنستان تریپ که مجری مستقیم تور ارمنستان است کمک بسیاری به شما خواهد کرد. هتل ماریوت آرمنیا با ارائه عالی ترین امکانات و خدمات ، تلفیقی از تجمل و راحتی و خاطراتی فراموش نشدنی را برای مهمانان تفریحی و تجاری خود به ارمغان آورده و با قرارگرفتن در مرکز شهر و میدان ریپابلیک ، دسترسی به تمامی نقاط شهری را آسان می سازد و انتخاب مناسبی برای تور ارمنستان می باشد . بله. برای این منظور می بایست با قطار یا اتوبوس از تهران راهی جلفا (شهری در آذربایجان شرقی و نزدیک به تبریز) شده و در جلفا نیز با عبور از مرز نوردوز، راهی ایروان شوید. این بنا با معماری حیرت انگیز و خیره کننده خود در دل کوه و از سنگ تراشیده شده است و خود را در لیست میراث جهانی یونسکو گنجانده است. در اتاقهای بزرگ هتل ماریوت آرمنیا میتوانید از مناظر زیبای کوه آرارات یا میدان ریپابلیک که از پنجره های قدی آنها به زیبایی پیداست ، لذت ببرید .

    امکانت اتاقهای دولوکس De Luxe هم مانند Ani King هست، با این تفاوت که تختخواب سایز بزرگ هستند و معمولا این اتاقها را زوجها برای ماه عسل میتوانند انتخاب کنند. ابن بنای بزرگ محل اجرای مسابقه ها و کنسرت های گوناگون است و هم چنین مهم ترین امکانی که این مجموعه ارائه می دهد ، رقص روی یخ ( پاتیناژ ) است که بسیار پر طرفدار می باشد. اگر قصد دارید به شهر زیبای ایروان سفر کنید و در انتخاب هتل دچار تردید هستید، این مطلب امکانات بهترین هتلهای ایروان را بررسی کرده و به شما کمک میکند با توجه به هدف از سفر انتخابی مناسب داشته باشید. پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال اقامتی راحت و آرام در شهر ایروان هستید حتما هتل 4 ستاره ی ماریوت را انتخاب کنید . هتل چند ستاره است؟ طیف وسیعی از نوشیدنی های تازه و اسنک ها را کافه Meeting Point Café برای مهمانان هتل آماده کرده است، که میتوانید از آنجا نوشیدنی موردعلاقه خود را انتخاب نمایید. در فضای زیبای کافه Meeting Point که در فضای بیرونی هتل قرار گرفته همزمان با ملاقات دوستان خود از نمای زیبای میدان ریپابلیک لذت برید . هنگام استفاده از تله کابین نه تنها از بالای دشت سرسبز و زیبای تاتو عبور می کنید بلکه یکی از قدیمی ترین و مهم ترین صومعه های ارمنستان به نام صومعه تاتو را نیز خواهید دید.

    پایتخت ارمنستان، ایروان، یکی از شهرهای به سرعت در حال توسعه در کل اروپا است و دلیل آن این است که استقبال گردشگری با سرعت عجیبی در حال رشد است. فروشگاه ، رستوران و بخش های تفریحی این مرکز خرید را تشکیل می دهند. صبحانههای لذیذ رستوران را میل کنید! صبح خود را با صرف صبحانه بین المللی در رستوران Armenia Brasseries آغاز نموده و طعم لذیذ غذاهای ایتالیایی را در رستوران Cucina تجربه نمایید . به یاد داشته باشید رستوران این هتل در ارمنستان فقط از ساعت 8 تا 11 صبح برای صبحانه در خدمت گردشگران است و دیگر وعدههای غذایی را باید در رستورانهای بیرون هتل صرف کنید. اما خانوادهها میتوانند سوییتهای خانوادگی دوخوابه را در این هتل با امکاناتی مشابه Ani King رزرو کنند. اگر شما نیز به دنبال گذراندن تعطیلاتی ارزان اما لوکس هستید، فقط کافیست بلیط ایر ارمنیا را خریداری کرده و با تور ارمنستان ستاره ونک سفری عالی و خاطرهانگیز را تجربه کنید. و البته ناگفته هم نماند قیمت تورهای فصل بهاری هم بسیار مناسب هستند و افرادی که قصد دارند گردش به ارمنستان در بهار را خریداری کنند میتوانند قیمت بسیار منصافنه ای پرداخت کنند. هتل زیبای ماریوت ساختمانی 9 طبقه است که در سال 1958 بنا شد و تا امروز توانسته همچنان زیبایی هایش را حفظ کند ! تور ارمنستان

    به دلیل اینکه هتل کمی قدیمی است و بخشهایی از آن نوسازی شدهاند ممکن است با مسائل ریز فنی و ساختمانی مواجه شوید. وی در خصوص حضور در تورنمنتهای بینالمللی نیز گفت: فعلا با کادر فنی هیچ صحبتی نکردم و هر تصمیمی که بگیرند و در هر تورنمنتی که صلاح بدانند حضور خواهم یافت. در تزئینات اتاقهای گرند هتل نهایت ظرافت و دقت به کار برده شده است. هتل ماریوت سوئیت و اتاق های جاداری برای مهمانان خود در نظر گرفته است که مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و قسمت نشیمن هستند. اتاق های این هتل به صورت کلاسیک طراحی شده و تمامی آنها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تخت خواب و تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، مینی بار، صندوق امانات، میزو صندلی کار، کتری برقی، صندلی های راحتی و … این هتل دارای ۷۵ اتاق است و امکاناتی مانند تراس در اتاقها، پارکینگ اختصاصی، شاتل هواپیمایی، سونا، استخر روباز، سوئیت اختصاصی ماه عسل و بسیاری امکانات دیگر دارد. این هتل نیز همانند الکساندر و گلدن پالاس در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد.

    قلب پایتخت توسط میدان جمهوری به دست معمار معروف الکساندر تامانیان در سال 1924 طراحی و ساخته شده است. کوزینا چشم انداز زیبایی از میدان جمهوری دارد. بناهای پیرامونی میدان از سنگهای توف ارمنستان به رنگهای سرخ و سفید بنا شدهاست و پی آنها نیز از سنگ بازالت میباشد. نام اصلی و کامل این موزه، “ماتناداران مسروپ ماشتوتس” میباشد و به دلیل ابداع کننده الفبای ارمنی به این اسم نامگذاری کردهاند. این پارک ویژه طبیعت گردان است. قسمت رو باز پارک آبی واتر ورلد، محوطه بزرگی دارد و اطراف آن را انواع درختان سبز پوشانده اند. وجود مکان های گردشگری فراوان و زیبایی ویژه ای که ارمنستان در چهار فصل دارد؛ باعث شده تا انواع هتل ها، هاستل ها و کلبه ها در مناطق مختلف آن ایجاد شود. اسپای هتل ماریوت قسمت سولاریوم و سالن زیبایی هم دارد. هتل الکساندر ایروان با خدمات فوق لاکچری اقامتی رؤیایی را به میهمانان خود هدیه میدهد. در همین راستا هتلهای بسیار زیبایی با استانداردهای بینالمللی در ارمنستان ساخته شدهاند که امکانات لاکچری را در اختیار گردشگران قرار میدهند. شومینههای مجلل و کاشیکاریهای رنگی نیز زیبایی بینظیری به فضا بخشیدهاند.

    پذیرش 24 ساعته این هتل آماده ارائه خدمات و میزبانی از مسافران عزیز در تمامی ساعات روز می باشند و همچنین در ضمینه رزرو هتل نیز به شما راهنمایی می رسانند. پذیرش 24 ساعته این هتل در ایروان آماده ارائه خدمات و همچنین خوش آمد گویی به مهمانان می باشد و شما را در ضمینه رزرو هتل نیز راهنمایی می نماید. علاوه بر اینکه این هتل سه ستاره در مرکز شهر واقع شده، به دلیل قیمت مناسب، نظافت اتاقها و کارکنان مهربان و خوش برخورد مورد توجه گردشگران است. بنابراین این تورها منحصر به شهر تهران نیستند. پروازهای ورودی و تمامی پروازهای این قسمت به پایانه شماره دو منتقل شده اند. این هتل با اتاقهای یک و دو تخته، سوییتهای یک و دو تخته و سوییتهای رویال به مسافران خدمات ارائه میدهد. این شهر دنج بناهای منحصر به فردی دارد و به معماری زیبای ساختمانهایش مشهور است. ارمنستان یک کشور باستانی و منحصر به فرد است که گردشگران در آن فرصتهای بسیاری برای تفریح دارند.