• Borg Lohmann یک بروزرسانی ارسال کرد 2 years, ماه 1 قبل

    جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید. سایت فروشگاهیی ووکامرس دارم ، درگاه زرین پال گرفتم میخوام وصلش کنم. من یک متن درباره الگوریتم کرم شب تاب دارم که میخوام یک پاورپوینت به لاتین از اون آماده کنید. اگر شما هم نیازمند چنین پروژه ای هستید کافی است عضو شوید و درخواست دهید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به کدُ سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    ۳- صفحه عنوان پایان نامه که در آن عنوان دقیق پایان نامه به دو زبان فارسی و انگلیسی آورده می شود، و اسامی اساتید راهنما و مشاور و پژوهشگر ذکر می گردد. 4- هر اسلاید دیگری که فکر می کنید ممکن است به دردتان بخورد را اضافه کنید. با کلیک بر روی نوشته کوچکتر در باکس پایین می توانیید زیرنویسی به عنوان اصلیتان اضافه نمایید. یادتان باشد که اگر نیازی به زیرنویس ندارید می توانید این باکس را خالی بگذارید و پرش نکنید.

    در بخش مبانی نظری به طبقه بندی پژوهشی های خارجی و داخلی با ذکر عنوان و تاریخ و نتیجه پژوهش اقدام میگردد. در بخش روش پژوهش جامعه و نمونه، روشهای اندازه گیری، روش اجرا و تجزیه و تحلیل داده ها مطرح می گردد. در بخش یاقته ها، نتایج مربوط به هریک از فرضیات ذکر می گردد. سفارش ساخت پاورپوینت در بخش پایانی نیز فرضیات مطرح شده و تبیین های هریک در زیر آنها قید می شوند. می توانید در این قسمت با استفاده از کلیدهای چپ و راست روی کیبورد میان اسلایدهایتان حرکت نمایید تا پروژه اتان را بررسی نمایید.

    با کلیک بر بروی گزینه ی دلخواهتان، آن جا به جایی انتخاب می شود. حال می توانید یک اسلاید دیگر به اسلاید اولیه اتان اضافه کنید. یادتان باشد با نگه داشتن نشانگر موس بر روی افکت های متفاوت جا به جایی در بالای صفحه می توانید افکت ها را بدون انتخاب کردنشان مشاهده بکنید و سپس تصمیم تان را بگیرید. با کلیک بر روی نوشته ی بزرگی که در باکسی که در وسط اولین اسلاید قرار دارد، می توانید آن را عوض کنید و به طور دلخواه تغییرش دهید. برای تغییر سایز و فونت این نوشته می توانید از تب Home که در منوی نارنجی بالای صفحه قرار دارد استفاده کنید.

    انیمیشن‌های خروج سبب محو شدن و از بین رفتن شی می‌شوند. انیمیشن‌های پویشگر، سبب می‌شوند شی به شیوه‌های مختلف حرکت کند. مانند حرکت روی شعاع یک دایره، حرکت روی محیط شکل‌های مختلف مانند قلب، رعدوبرق و….

    وقتی می‌خواهیم عکس متحرکی در پاورپوینت بگذاریم باید ابتدا عکس را دانلود کنیم و بعد در پاورپوینت روی صفحه INSERT کلیک می‌کنیم سپس روی کلمه PICTURES کلیک کرده تصویر متحرک را گرفته و وارد صفحه می کنیم. پاورپوینت در ابتدا توسط کمپانی «فورثاوت»[پانویس ۱] و با نام اولیه «پرزنتر»[پانویس ۲] و برای سیستم عامل مکینتاش در سال ۱۹۸۷ طراحی شد. در اوت همان سال، مایکروسافت فورثاوت را با قیمت ۱۴ میلیون دلار خریداری کرد و به این ترتیب پاورپوینت تبدیل به بخش گرافیکی مایکروسافت شد. به‌طور کلی هر برنامهٔ رایانه‌ای که بتوان با آن متن و تصویر و فیلم و مانند آن را بر روی پرده نمایش داد را پاورپوینت یا پرده‌نگار[۲] می‌نامند.

    بسته به اینکه نوع مخاطب چه کسی است و موضوع پاورپوینت چیست؛ در ساخت پاورپوینت می توان از نمودار و جدول و یا انیمیشن های جذاب استفاده کرد. برای مثال پاورپوینتی که برای سیمنار و سخنرانی در دانشگاه ساخته می شود با پاورپوینتی که برای آموزش یک کسب و کار و یا برای ارائه کلاسی تهیه می شود بسیار با هم متفاوت هستند. هدف از تولید محتوای حرفه ای با پاورپوینت چیست؟افراد مختلف از تولید محتوا با پاورپوینت اهداف گوناگونی را دنبال می کنند. گاهی با استفاده از پاورپوینت می توان برای توضیح دروس و یا سمینارها بهره برد، گاهی برای آموزش یک کسب و کار با استفاده از پاورپوینت می توان یک محتوای کاربردی و حرفه ای تولید کرد. ساخت محتوا با پاورپوینت سبب می شود سرعت یادگیری مخاطب بیشتر شود و اینکه باعث می شود ارائه دهنده مطلب با انسجام بیشتری بتواند مطلب را مرور کند و برای مخاطبان توضیح دهد. با استفاده از دسته بندی ها و خلاصه محتوای مدنظر می توانید پاورپوینت را تهیه و تنظیم کنید.